loading...
مرجع دانلود بازی های اندروید
امیرمهدی بازدید : 2 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Rail-Racing-Limited-Edition 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Rail Racing Limited Edition یک بازی مسابقه ای بسیار زیباست که با ماشین های کوچک انجام می گردد و نیز شاهکاری جدید است از سازنده بازی محبوب Reckless Racing که هم اکنون می توانید از اندروید ها دانلود نمایید . این بازی جذاب در ۵۰ مرحله مختلف انجام خواهد پذیرفت که تمامی این مراحل در محیط هایی شبیه به اتاق خواب کودک ، گاراژ ، حیات خلوت و آشپزخانه تاریک انجام خواهد پذیرفت . اگر عاشق سرعت بوده و می خواهید پیروز میدان گردید استفاده از افزایش دهنده های قدرت را از یاد نبرید . ۱۶ خودرو مختلف در ۴ کلاس متفاوت وجود دارند که برای به دست آوردن هر یک می بایست تلاش های زیادی کنید .
دوستان خود را با به اشتراک گذاری آنلاین امتیازات در leaderboards به چالش بکشید !

 

 

 

hajm حجم : ۱۴٫۴۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۱۱۳٫۱۴ مگابایت

 محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

Rail Racing Limited Edition3 Rail Racing Limited Edition4 Rail Racing Limited Edition5 Rail Racing Limited Edition2

 
امیرمهدی بازدید : 60 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Wrath-of-Psychobos---Ben-10

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

از نیروهای فرازمینی بن استفاده نموده و با دکتر شیطانی به مبارزه برخیزید ؛ بی شک مبارزه بن با او یکی از بزرگترین نبردهای کهکشان خواهد بود .

بن و روک که هر یک دارای استعداد های خاصی هستند می بایست در بازی Wrath of Psychobos – Ben 10 از قدرت خود برای مبارزه با نیروهای پلیدی بهره بجویند . شما می توانید با پیش رفتن به سوی مراحل بالا از سلاح های قدرتمندی که در ابتدای بازی قفل هستند استفاده نمایید . این بازی شامل ۳۱ مرحله مختلف است که در چندین سیاره متفاوت صورت می پذیرد .

 

 

hajm حجم : ۱۰٫۳۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۱۵۲٫۸۰ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

Wrath of Psychobos - Ben 105 Wrath of Psychobos - Ben 102 Wrath of Psychobos - Ben 103 Wrath of Psychobos - Ben 104

 

امیرمهدی بازدید : 2 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Lightbringers-Saviors-of-Raia

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

رگه هایی از سرنوشت در دستان شماست ! کاوش در سرزمینی که رفت و آمد های مرموزی در آن دیده میشود ، ارواح زنده تبدیل به هیولاهایی شده اند که بدون شک قصد آشوب به پا کردن را دارند. تنها ناجی این سرزمین Lightbringers است . او مسلح شده است به سلاح های مرگبار با قدرت های متفاوت تا ناجی سرزمین باشد .

در این بازی شما نقش ناجی را داشته و تلاش خواهید کرد تا عدالت را بر پا کنید . بازی Lightbringers: Saviors of Raia از یک پلت فرم صحرایی برخوردار بوده و این امکان را فراهم می آورد تا همزمان با صدها نفر بحنگید ، نبردهایی افسانه ایی !

ویژگی ها :

- نبرد در برابر صدها نفر از دشمنان در یک صحنه همزمان.

- قابلیت multiplayer (به زودی تا ۴ نفر )

- بیش از ۲۸۰ مورد وسیله برای جمع آوری برای نیرنگ زدن و مجهز شدن

- قابلیت سفارشی ساختن شخصیت خود به عنوان یک قهرمان برای انتخاب بهرین مسیر ها.

- نبرد در بیش از ۷۰ صحنه .

- پلت فرم چند نفره بین تبلت و فیس بوک !

 

 

 

hajm حجم : ۲۲٫۵۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۳۵۱٫۴۱ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

unnamed

unnamed5

unname3d

unname1d

unnamed6

unnamed4

 

امیرمهدی بازدید : 2 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Cabela's-Big-Game-Hunter

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Cabela’s Big Game Hunter به شما این امکان را می دهد تا به شکار بزرگترین و خطرناک ترین حیوانات کره زمین بروید . فکر می کنید بتوانید خود را به عنوان یک شکارچی افسانه ای مطرح نمایید ؟

در این بازی که به صورت رایگان ارایه شده است شما چندین و چند ماموریت مختلف داشته که می بایست در آنها افزون بر تجربه طیفی وسیع از شکارها ، اقدام به کسب مهارت نموده و در مراحل زمان محدود ، پیروزی را از آن خود کنید . از شمال غربی آمریکا گرفته تا قطب یخ زده شما همگی پذیرای شما خواهند بود .
یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی قابلیت شخصی سازی نمودن اسلحه ها ، کمان و حتی لباس کاراکتر بازی است که بی شک در جذاب تر شدن آن نقش مهمی خواهد داشت . افزون بر این با تلاش در کسب امتیاز خواهید توانست از قدرت های مخصوص موجود در بازی نظیر حالت X-ray برای تیراندازی های هر چه دقیق تر استفاده کنید .

 

hajm حجم : ۱۱٫۱۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۴۲۵٫۸۰ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

 

 

Cabela's Big Game Hunter4 Cabela's Big Game Hunter3 Cabela's Big Game Hunter2 Cabela's Big Game Hunter5

 

 

 

امیرمهدی بازدید : 15 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
مبارزه زامبی ها و گیاهان با Plants vs. Zombies™ ۲ v1.7.261732
نسخه جدید بازی جذاب و اعتیاد آوری است که توسط شرکت PopCap منتشر شده است. در این بازی جذاب زامبی ها به حیاط خانه شما هجوم می آورند و سعی در وارد شدن به خانه شما را دارند. حال شما باید در نقش گیاهان مختلف قرار بگیرید و زامبی ها را نابود کنید تا نتوانند وارد خانه شما شوند. در هر مرحله از بازی لحظه به لحظه به تعداد گیاهان و زامبی ها افزوده می شود و بازی مهیج تر می شود و نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد. یکی از نکات قابل توجه در این بازی کسب امتیاز ۹ از ۱۰ در مجله Edge Magazine و امتیاز ۸٫۷ از ۱۰ در سایت ign.com می باشد. همچنین این بازی جزو لیست ۳۰ بازی برتر قرار گرفته است. گرافیک HD این بازی باعث افزایش جذابیت آن می شود. در ورژن ۲ این بازی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد بسیاری از موارد نسبت به ورژن های قبل تغییر کرده است، از جمله اضافه شدن و تغییر زامبی ها و گیاهان! وجود بومرنگ و رعد و برق در این بازی بسیار جلوه زیبایی دارد و تنها بعضی از گیاهان قدرت این را دارند که در این شرایط مبارزه کنند. سپاه زامبی ها با ارتشی جدید بازگشته اند، از جمله زامبی رادیوم در مصر باستان، زامبی دزد دریایی در دریاها، مرغ زامبی در غرب وحشی، که می خواهند شرایط را برای گیاهان سخت تر کنند. در هر مکان زامبی ها با شرایط متفاوتی نسبت با آن مکان حاضر می شوند که شما را به چالش می کشند و هوش بالایی را برای بازی کردن لازم دارد. سطح های جدیدی برای بازی وجود دارد، زمین، دریا، و …، شما باید مغز ها و گیاهان جدید را باز کنید، سکه های بیشتر و بیشتر جمع کنید و قدرت خود را افزایش دهید، با کسب ستاره ها به دنیای جدید وارد شوید و اگر به خوبی از خانه دفاع کنید جوایز بیشتری نصیبتان می شود، و این تنها اول راه است! از ویژگی هایی که به نسخه جدید اضافه شده است انتخاب زبان های مختلف مانند پرتغالی، ایتالیایی و… می باشد.
 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 211